Livrari

Livrarea comenzilor

Datele de livrare ale produselor/serviciilor vor fi anuntate pe e-mail sau telefonic de catre Vanzator, dupa plasarea comenzii. Vanzatorul va depune diligentele necesare pentru predarea produselor catre Curier in timp util, astfel incat produsele sa poata fi livrate la data specificata. Cu toate acestea, avand in vedere ca data efectiva a livrarii nu depinde intotdeauna de Vanzator, Clientii inteleg si accepta ca aceasta data poate fi modificata in mod unilateral si se obliga sa nu solicite Vanzatorului nicio despagubire in situatia in care data estimativa a livrarii nu poate fi respectata.

Cu exceptia situatiei in care Clientul nu a optat pentru plata ramburs, Vanzatorul va trimite produsele comandate spre livrare, numai dupa ce costul produselor cumparate a fost achitat.

Produsele vor fi livrate la adresa specificata de client in formularul de comanda. In cazul in care se doreste specificarea anumitor observatii legate de livrare, precum: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, acest lucru va fi posibil prin introducerea specificatilor in zona de „Informații aditionale comandă” din pagina de finalizare a comenzii.

Vanzatorul nu raspunde in situatia in care produsele comandate ajung deteriorate ca urmare a conditiilor de transport.